Producenci

Reklamacje i zwroty

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

a) wad fabrycznych,

b) niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu,

c) niezgodności towaru z towarem opisanym na stronie Sklepu.

W przypadku takim Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową poleconą ekonomiczną na adres Sklepu:

SCRAPCAFE

Magdalena Komorowska

ul. Moniuszki 3/78

67-200 Głogów

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl